کنسول و بازی

بازگشت به دوران طلایی بازی‌های مبارزه‌ای روی موبایل

با این تاریخچه و تجربه بالا، انتظاراتمان از Shadow Fight Arena بالا می‌رود. ایرادات نسخه‌های پیشین واضح بود و به همین خاطر Nekki کار سختی برای ساخت قسمتی بی‌نقص از Shadow Fight نداشت. به همین خاطر طبیعی است که در نگاه اول متوجه تغییرات گسترده‌ای در بازی نشویم. شالوده کار حفظ شده و از نظر مکانیزم‌های مبارزه، با همان چیزی طرفیم که قبلا تجربه کرده بودیم. اما این بار سعی شده تا چند مکانیزم‌ جدید به بازی اضافه شوند و کاربران بتوانند از آن‌ها برای ایجاد رشته کمبوهایی جذاب استفاده کنند.

گیم‌پلی Shadow Fight Arena همچنان سنگین و کند است. البته این مسئله بازی را واقع‌گرایانه‌تر می‌کند و سختی درگیری‌ها را هم افزایش می‌دهد. درنتیجه نمی‌توان به آن خورده‌ای گرفت و اتفاقا جزئی از خصوصیات شناخته شده این سری محسوب می‌شود. این بار سعی شده تا برای کارکترها خصوصیاتی منحصر به فرد در نظر گرفته شود. برای مثال برخی از کارکترها برای نبردهای نزدیک مناسبند و برخی دیگر برای نبردهایی از فاصله بیشتر.

همچنین روند مسابقات بازی نیز تغییر کرده. این بار شمایید و لیگی از مبارزین که برای رسیدن به مقام قهرمانی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. هر تیم شامل سه مبارز می‌شود و اگر یکی شکست بخورد، کار با مبارزین باقی مانده ادامه پیدا می‌کند. درنتیجه اگر بنا به خصوصیات هر کارکتر یکی از مبارزینتان را از دست بدهید، می‌توانید با استراتژی و انتخابی مناسب دوباره به بازی برگردید و انتقام بگیرید.

گیم‌پلی بازی فرق خاصی با گذشته نکرده. آنالوگی برای حرکت دادن کارکتر در سمت چپ و کلیدهای اصلی مبارزه در سمت راست صفحه تعبیه شده‌اند. دو دکمه برای حمله با سلاح و بدن و یک دکمه برای استفاده از نیروی سایه‌هاست که به مرور زمان یا با آسیب رساندن به رقیبتان در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین برخی از کارکترها این توانایی را دارند تا با استفاده از تیر و کمان یا هر سلاح دور برد دیگری رقبایشان را از فاصله‌ای دور هدف قرار دهند. به صورت کلی اگر قسمت‌های پیشین را تجربه کرده باشید، گیم‌پلی بازی کاملا برایتان آشنا خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا