چطور یک صحنه قتل را منطقی جلوه دهیم؟

گروهی تروریست به نام Q-100 مشغول کار روی نوعی جدید از سلاحهای شیمیایی است. یک سازمان سری و دولتی برای متوقف کردن آزمایشهای این گروهک، آدمکشهایی حرفهای را استخدام میکند. کار به درستی پیش میرود و آدمکشها به خوبی از پس کشتن اهدافشان برمیآیند. اما صحنه جرمی باقی مانده که تمیز کردنش یک متخصص میخواهد و آن هم شمایید.
Nobodies یک بازی به سبک کلیک و اشاره کلاسیک است که با المانهای پازلش تلاش میکند ذهن شما را به چالش بکشد. یکی از فوقالعادهترین خصوصیات بازی این است که تلاش نمیکند شما را محدود به انجام دادن یک کار کند. بلکه دستتان را کاملا باز میگذارد تا بتوانید هرکاری که دلتان خواست انجام دهید. اما انتظار بازخورد آن را هم داشته باشید. برای مثال در یکی از مراحل بازی وارد هتلی میشوید که قتل در آن صورت گرفته.
میتوانید جنازه را از پنجره به پایین پرتاب کنید. بدیهی است که در این صورت پلیس به سادگی آن را پیدا میکند و شما میبازید. میتوانید آن را در منبع آب درون سقف پنهان کنید. اما تغییر در مزه آب هتل باعث لو رفتن ماجرا میشود. درنتیجه شما میبایست پروسهای را طی کنید تا بتوانید مطمئنترین راه برای دفن کردن جسد مورد نظر را پیدا کنید. طوری که کسی مظنون نشود و جسد نیز تا مدتهای مدید پیدا نشود.