بررسی بازی GRID – قانع به جایگاه میانی

نسخه ریبوت GRID همان فیزیک جالب و گیمپلی نیمه آرکید نسخههای قدیمی سری را دارد که همچنان لذتبخش و دوست داشتنی است. حریفان شما هم با هوش مصنوعی خوب و سیستم نمسیس میتوانند در درجه سختیهای بالاتر چالشهای زیادی جلو پایتان بگذارند اما به غیر از این موارد، GRID چیزی برای ارائه کردن ندارد. اشتباه نکنید، گرید بازی به هیچ وجه بدی نیست اما تعداد کم اتومبیلها، محدود بودن شخصیسازی و بخش کریر تکراری برای رقابت با بزرگان ژانر ریسینگ کفایت نمیکند.

اگر دنیای بازیهای شبیهساز و جدی ماشینسواری برایتان جذابیتی ندارد و عناوین آرکید هم بیش از حد غیر واقعی هستند، GRID مخصوص شماست. اگر از تجربه نسخههای اول و دوم سری به خصوص لذت برده باشید، این نسخه تقریبا همان حس را دوباره برایتان تداعی میکند. علاوه بر تمامی این موارد، هوش مصنوعی حریفان و گرافیک بازی واقعا تحسینبرانگیز است.

GRID پتانسیلهای بسیاری دارد و هسته اصلی بازی واقعا لذتبخش و کم نقص است اما در مقایسه با دیگر بازیهای ریسینگ بزرگ امروزی، ساخته آخر کدمسترز تا حدی رقابت را میبازد و از رقبا فاصله میگیرد. بخش کریر خیلی ساده، تکراری و بدون چالش است، خبری از شخصیسازی وسیع و طراحی لایههای روی ماشین نیست و اتومبیلها هم با وجود طراحی عالی خود، کافی نیستند.
