مزایای گرافیکی Red Dead Redemption 2 برای پیسی گیمرها

اگرچه رندر محیطهای بیرونی نشانههای اندکی از جهیدن نور دارد، خبری از بازتاب مجدد نور نیست و پرتویی که با یک نقطه برخورد میکند، فوراً به سمت محیط پیرامون بازتاب نمییابد. در اینجا میتوانیم تصور کنیم که راکستار حل این مشکل را به عنوان بزرگترین برگ برنده در استفاده از تکنولوژی رهگیری پرتو انویدیا در نظر خواهد گرفت. نورپردازی سراسری مبتنی بر رهگیری پرتو، تمام بیثباتیها را برطرف کرده و لحظاتی حقیقتاً فوقالعاده رقم خواهد زد.
از این لحظه به بعد، وارد قلمروی قابلیتهایی میشویم که آرزوی وجودشان را داریم. پیش از هر چیز دوست داریم رابط کاربری و گزینههای دسترسیپذیری بهتر را ببینیم؛ مسئلهای که در نسخه پیسی جیتیای ۵ چندان عملی نشد. مشکلات متعددی در رابط کاربری وجود دارد: مانند اینکه دائماً نیازمند ریاستارتهای طولانی است، هیچ متن پیشنمایشی ندارد که تغییرات ایجاد شده را تشریح کند و به دلایلی وقتی در بازی نباشید، با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود. امیدواریم راکستار نگاهی به سیستم منوی عناوین پیسی یوبیسافت انداخته و مشکلات را برطرف کند.
اگر معیار را دیتای داخل اپلیکیشن همراه بازی قرار دهیم، قابلیتهای کلیدی دیگری برای نسخه پیسی وجود دارد – از جمله پشتیبانی از آکیلس ریفت. اما اینکه این دیتا تا چه حد به قابلیتهای دنیای واقعی ارتباط دارد خود موضوعی دیگر است و میتواند صرفاً بیانگر تستهای داخلی راکستار باشد. اشاراتی به پشتیبانی از Nvidia TXAA هم شده که به نظر میرسد با TAA خود راکستار همپوشانی داشته باشد و جایگزینی برای MSAA به حساب آید که گویا از بازی حذف شده است.